Vaak is het heel moeilijk de juiste mensen te vinden en -als je ze hebt gevonden- ze aan het bedrijf te verbinden. Want verbinden, daar gaat het om, juist in tijden als deze. Je wilt precies die topmensen hebben die de organisatie next level tillen, die klanten aantrekken die jouw product op waarde schatten. Het gaat steeds meer zitten in het onderscheidende vermogen. Kunst is een hele authentieke manier om je als bedrijf te onderscheiden.
............................
‘Als kunst een onderdeel is van het gedachtegoed, toon je als organisatie zijnde meer inhoud te hebben op intellectueel niveau.'
............................
Je toont dat er meer is dan alleen ‘de geldmachine’. Je snapt als organisatie dat er meer lagen zijn in het (werkend) leven. Het gaat ook om werkgeluk, tegenwoordig heel belangrijk: ‘Wat is er nog meer, dan alleen geld verdienen?’
Kunst, in welke vorm dan ook, is een teken van verdieping. De aandacht die je aan iets, of in dit geval iemand geeft, is van cruciaal belang. Op die manier kun je je onderscheiden t.o.v. je concurrent.